Storm

Årets första stora storm är här , SMHI utfärdar en klass 3 varning , allt är förvirrande men Göteborg rustar sig . Så idag fick vi gå hem tidigare från skolan tråkigt tyckte jag men jag har full förståelse för mina klasskamrater som bor en bit bort och en ofrivillig eftermidag blev det och tyvärr en inställ massage tid . Så idag blev det soff läge och i skrivande stund hörs vinden rasa utanför :) Som jag skrev igår så tog jag ju tag i mitt liv och min vikt som har med åren rasat iväg och ja det är själv för vållat , jag tog beslutet att börja med Viktväktarna men tyvärr så passade inte den metoden med på grund av att jag försöker äta så rent som möjligt och lätt produkter inte är min melodi. Och mer medveten blev jag tack vare informationen om hur saker och ting tillverkas , Hade även en bra meijl kontakt med en kille i stockholm som berättade mycket om hur våran mat är och innehåller . Ja där började mitt intresse för mat och det förde in mej mer och mer på LCHF som jag nu följer och ja jag är väl inte den mest strikta LCHF aren men jag har uteslöt alla kolhydrater ut min kost och bara där mår jag mycket bättre . Jag följer många lchfare som bloggar och instagramar och många matnyttiga tips får man . Ja skrivet väl lite dag för dag så blir nog detta bra ska ni se :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0