Min resa börjar här :)

Ja en del har hänt i mitt liv sedan sist ...
Vet faktiskt inte vad jag ska börja men vi börjar väl om
För ett år sedan och lite till tog jag steget ut i singel världen , och jag tror att både han och jag mådde bra av det .
Visst har allt varit omtumlande att ge se ut på den resan men med facit i handen idag så gjorde jag helt rätt . Idag vet jag vad jag vill och vad jag ska här i livet :)
Och jag klarade det :)
Idag är jag en nöjd tjej som gör vad jag vill ,när jag vill  och hur jag vill :)
Har faktiskt tagit tag i en gammal dröm jag haft och det är att bli massör så nu pluggar jag till att bli Massageterapeut  och detta gör jag i två steg i första steget så blir jag Massör och i andra steget blir jag terapeut och jag har samtidigt tagit ett allvarligt tag i min kropp och börjat med LCHF vilket passar mej utmärkt och på 10 veckor har jag tappat 25 cm runt och 10 kg i vikt så nu ska det läggas på lite träning och se vad som händer , ska bli spännande .
Ja ni som vill följa med så är ni välkommna
Kram Eva
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0