November

Ja nu är det inte långt kvar tills jul, detta året jobbar jag hela julen blev tyvärr så när det las om våra schema, från långledig till inget ledigt alls och det är ingen ide att lägga in om sem helle och varför är ett annat kapitel. Min ischias har börjat krongla igen inte roligt, har fått ett nummer till en kille som jag ska ringa och förhoppningsvis få hjälp för nu kan jag ju inte börja ha ont nu när mitt liv ska ta en annan vända :-) ett steg i rätt riktning :-) . Fick ett ryck och bakade lchf bröd märker nämligen att om jag inte håller mej till det brödet så får jag ont i magen
ja här är resultatet och strax ska jag börja med lördagens frukost och pröva dom :) kram alla och var rädd om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0