Glädje

Veckorna går fort nu och man hinner inte riktigt med och nu går vi in i en hektisk period. En tenta är gjort och den blev jag godkännd på vilket var väldigt skönt :-) Har även fått rensatt mitt kök från tidningar och böcker ett tag tyckte jag det var snyggt att ha det framme men man blir klokare med åren. Så nu är det till att fortsätta att rensa och det blir sovummet är inte riktgt nöjd än med det. Satt idag och drömde mej bort på Hemnet sida helt skjuk blir man. Nu är det ju nästan klart att dottern får fast arbete vilket gör att vi mer aktivt kan söka lgh till henne hon behöver det :-) Kram till er därute :-)

Kommentarer
Postat av: Helena Öberg

Hej eva! Om du är dotter till margareta och Kent pfrunder så bodde vi grannar med dig och dina föräldrar på tanneskärsgatan i Gbg. Jag och min familj flyttade 1975 till Uppsala men jag kommer mkt väl ihåg dig som flicka. Vi träffade dig och mamma och pappa dagligen och hade kalas tillsammans.
Vänliga hälsningar helena

Svar: Hej Helena Öberg Oj ja du måste nog säja att jag tyvärr inte minns er alls , men jag är dotter till Margaretha och Kent Pfrunder men blev jätte glad att du kommer ihåg mej .
jag finns på Fb eller har meijl adress [email protected] om du vill höra av dig igen
kram Eva
Eva

2014-06-05 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0