Forsättning rygg

Helgen gick med smärta som hette duga men måndagen kom äntligen och till Ryggakuten blev det. Martin naprapaten gjorde så mycket han kunde och med orden golvlläge gick jag hem och la mej på golvet ja det blev min plats i tre dagar för ny tid hade bokats på torsdag :-) torsdagen kom och jag gick med frisk mod till Martin igen och skit han fixade mej :-) gick där ifrån med sååååå lätta fötter men men med ett tuff träningschema i huvudet för som han sa gör du inte detta så är du snart här igen och vem vill det ha :-) så nu är det träning var annan dag fram över :-) men idag hänge jag över mina böcker för på måndag är det tenta :-) fick ett glatt samtal idag av en vän som ville ha hjälp med tips om LCHF :-) ja vännen har ju sett att jag har gått ner och det utan att lagt till någon träning så nu ska det bli spännande att se vad som händer på min kropp nu när jag ska träna varannna dag :-) Kram och var rädda om varandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0