Påsk

Så då äntligen var man ledig 4 dagar vilket var RÄTT skönt , skönt att slippa höra allt gnäll som förekommer på arbetsplaten just nu , vi ska införa ett nytt system hos oss vilket innebär att vi ska jobba i team men vissa förstår ju inte och det kan reta galfeber på mej . Men en vacker dag fattar väl dom . DUM JÄVLAR !!!! ( sorry) och som det inte skulle vara nog så läser man här på Fb (vilket jag INTE tycker är okej )en status som talar illa om personer som jag tycker mycket om men där jag inte kan kommentera för då blir det ett helvet. Blir så jävla trött :( . Jag ska i alla fall testa att göra lamm för första gången vilket kan bli spännande , så på Påskafton blir det Lammstek med Bakpotatis och Tzatziki ska bli spännande . Stor kram till er alla där ute .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0