Inför sommaren

Hitta äntlign en bikini som jag gillade och som vanligt hittade jag den på Ellos där jag hittar 90% av mina kläder och som alltid passar . Fast jag ibland sticker till stan och hittar kläder på cubus som jag gillar också  så nu är det bara solen och värmen som ska komma också men som det ser ut nu utanför mitt fönster så kan man tro det är  vinter igen ... det får väl bli solarium innan så man är lite brun ialla fall :) Satt igår och drömde mej bort med att se på nya husvagnar och jag blev helt sjuk , då det döck  upp på Fb att en kompis vill sälja sin husvagn och ja vad jag skulle vilja ha en, men men man vet ju inte om man gillar det så i år får det bli att jag provbor i husvagn , har en super snäll vännina som kan låna ut sin en vecka i sommar ÅÅÅÅ vad jag längtar . Så det var lite Stor kram från mej ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0