Efterlängtat.

Så då var det äntligen dags för det som jag väntat på i flera år och det är att få äntligen få sätta pappas namn på gravstenen , har äntligen fått ihop allt så jag kan göra detta , så nu är hotell bokad i simrishamn och samtal i veckan till stenhuggeriet för att få alla uppgifter som behövs . Sen hade jag även tänkt att hälsa på en massa folk passar ju på när man äntligen är där . Så måndagen den 23/4 drar jag ner och då har väl våren kommit på riktigt ska bli så härligt att få komma tillbaka till sina rötter , för det är en av mina mål här i livet så även att återknyta bekanskapen med alla gamla vänner ... både här i gbg och i skåne . Å vad jag längtar ska bli så skönt när allt är klart. Har även fixat malin`s mini data så jag kan ha med den när jag åker för attt kunna skriva hur allt går . Så nu längtar jag bara . Stor kram till er allla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0