Då var man här .

Min resa började igentligen med att jag skulle ner till mamma och pappas grav för att äntligen sätta pappas namn på den del av gravstenen som har varit tomt i många år nu , men när man nu äntligen är i skåne hade jag även tid att åka till min gamla internatskola som jag bodde på under tiden jag gick lantbrukskola , Här huvudentren till huset , här fick man bara gå in när man var civil klädd   aldrig med arbetskläderna . Bilden under : dom stora fönsteran över entren där bodde man när man var 1:a och dom små fönsterna där bodde man när man var 2:a . Bild nr 3 visar den ingång man fick gå efter som man var rätt skiten så ni kan ju tänka er vad här luktade allt från svin piss till ja vete gudarna fönstrerna som man ser ligga i markplan tillhör matsalen där vi åt . Eftter att står en stund och njutit så bar det av till kyrkogården och här är min mammas och papps grav och nu ska även min far få så här fin text , ja här blev jag länge och väl , mentalt var detta jättejobbigt men ochså härligt att veta att nu blir det av .   
       B:2   B:3        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0