Sjukdom

Efter att ha haft en helvets resa med förskylningar och diverse olika symtomer så åkte jag dit i alla fall , kroppen sa nej nu räcker det , så det var bara att vara hemma en vecka från jobbet , vilket kommer att kännas tufft i plånboken denna månaden men det är inget att göra . Hela kroppen skrek förskylning och halsont , vilket är för min del att allt sätter sig på mina stämband och som gör att jag inte kan få fram ett ord ( vilket kan vara gött för gubben ) . men det roligaste av allt var nog min kära vårdcdentral som upplyste mej om att dom inte hade tid för mej när jag bad om att få ta ett par prover . MAN HADE inte tid får man verlkigen säja så vilket gör att jag som redan inte lita på sjukvården blir ännu mera skeptiskt till vården . Så jag gick till apoteket för DÄR hade man tíd .. för mej , där plockade man ihop en liten påse till mej med olika medikamen för förskylning och ont i halsen och täppt i näsan varianter , sen sa hon GÅ hem och lägg dej , vilket jag snällt gjorde och gud var skönt det var . Ska väl även berättas att man på Barn Akuten där jag jobbar har fruktansvärt mycket RS virus och även vanliga virusar vilket jag går i dagligen vilket gör att man blir sjuk . så nu går jag enbart på hälsokost produkter för mitt immunförsvar ska bli bättre och starkare . så ha det bäst där ute och var rädda om er kramizzar från mej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0