Card


Hej igen ! Här är två stycken kort som har gjorts ett av mig det blå och ett av vänninan . Kortet jag gjorde var till Annnika som tog körkort vilket var uppskattat av henne även Agneta fick ett Grattis kort tyvärr hade jag redan stoppat ner det i kuväret så det blev tyvärr inga bilder på det . Men jag ska ta kort på allt jag gör så man får se . Har hittat en massa affärer här i gbg så nu är det shopping som gäller . Senaste inköpta blev akvarellfärger och en ny punch , har även traderat hem en del utstämplade tjejer som kan komma till användning senare har ju en del som fyller år fram igenom . Vet inte om jag ska lägga ut dom som stora eller inte vi får se . kramizzar från mej .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0