Åter till jobbet !

Tillbaka till jobbet efter 6 dagars ledighet det känns , vaknade kvart i 2 i natt och bara suckade VARFÖR , tyvärr har ingen ett bra svar men ett allternativ är nog stress, inre stress varför vet jag inte ännu ska försöka komma på det snabb annars snöar jag nog in på det . Som vanligt när man kommer tillbaka efter så länge så ser det område  man städar ut som en krigs zon , så tyvärr tar det en hel dag att återställa det så som man vill ha det och tyvärr är det det som gör att jag börjar tröttna¨på detta nu. Varför har inte alla moral att hålla en viss nivå på sitt jobb ? nä man säjer " det skiter jag i det är inte  mitt område" . Tänk om alla sa så undrar hur det skulle se ut då ? Nej är nog inne på att söka mej ett nytt jobb behöver få motivation , stimulans tycker jag inte kommer någon vart . Så då är det bara att sätt sig ner och brainstorma igen var man vill här i livet och vad man har och vad man kan bli bättre på och framförallt vad har jag för kvaliteter. Så det blir nog ett tag framöver , har väl en tidsplan på hur länge allt få ta i tid . så jag återkommer med mera info när jag kommit så lång . Mazzor av kramizzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0