Midsommar lunch på jobbet.

Vår midsommar lunch startar igenligen efter jul. vi pantar nämligen flaskor som vi hittar och får in . Så när det ska handlas så hjälps vi åt att panta och i år fick vi 1000 :- så det blev en helt del mat. Allt detta skede igår 17 juni för nu efter denna vecka går en del av oss på semester (inte jag) så därför vill vi avlsuta med detta. vi hade även planerat in att vi skulle ta foto på oss alla , vi har nämligen en tjej som ska sluta hos oss och flytta till Dubah  Så kl 11:00 traskade vi ut till den nyinvigda lekplatsen på vårat jobb , där ställde vi upp snällt för kort.  Klick ,klick så var det klart . därefter gick vi in och satte oss för en delikat lunch. Våran chef som är barnledig var också med vilket är jätte kul . dagen gick så fort så plötsligt var det dag att gå hem , En del hej då blev det för dom som gick på semester , själv har jag sem den 18/6 för då åker vi till småland för eget midsommrfirande som vi trationellt har gjort dom senaste ja vad ska jag säja 10 åren tror jag (har glömt hur mång år det är) . Vi samlas nästen hela släkten kl 13:00 hemma hos en av systrarna , där kommer vi att avnjuta massa mat och dryck , en och annan lek , och det bästa sången . Ni skulle höra vilka skön sjungande kör vi är . ha ha . . mer av dettta blir det på lördag då har man nog vaknat upp igen . Jag önska alla en glad Midsommar . Hej och Hå och Kramizzar från mej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0